Direktlänk till inlägg 24 juni 2013

Roligt - NordisAb

Av stadigtjej - 24 juni 2013 23:44

Hej

Jag tycker det här med #hashtagg var rätt så roligt faktiskt    Absolut något jag kommer använda mig av ! Mötet på NordisAb idag var bra och jag fick lite nya tips som jag kommer testa i #veckan :) Hoppas att sommarvärmen kommer tillbaka, hade varit sköt om man kunde #solat någon eftermiddag när man är ledig   

Kram

 

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av stadigtjej - 20 augusti 2013 08:47

Hej! Igår var det möte på Nordisab med alla mina kollegor :) trevligt som alltid och jag längtar till oktoberfest :D ska bli såååå roligt :D ! Kram ...

Av stadigtjej - 17 augusti 2013 17:57

Lördag och imorgon söndag :) har visningar ikväll eller ja en ikväll har haft andra innan idag :) ska skriva in mina leads till Nordisab nu :) #lördag Kram ...

Av stadigtjej - 15 augusti 2013 21:52

Hej Imorgon har Nordisab radio möte :)! Redan fredag! Hej hej helg :) Kram ...

Av stadigtjej - 14 augusti 2013 21:19


Hej :) Här har ni dagens sötis

Av stadigtjej - 13 augusti 2013 09:43


Hej Började med att när jag hade vaknat att direkt skriva in leads till Nordisab :) nu ska jag äta frukost innan det är dax för jobb :) ägg , hmm ska nog koka några ägg :)! Kram ...

Ovido - Quiz & Flashcards