Alla inlägg under februari 2013

Av stadigtjej - 27 februari 2013 23:29

.... Dagens sötis som aldrig kom upp igår :) Kram

Av stadigtjej - 26 februari 2013 11:11

Hej !
Ska snart ta bussen in mot stan :) ska äta lunch med en väninna sen kanske det blir en runda i nÅgra affärer ! Är på jakt efter ett par nya gardiner till sovrummet! Hinner tyvärr inte lägga upp dagens sötis :( Måste till bussen nu så jag inte kommer försent :)!
Kram

Av stadigtjej - 25 februari 2013 19:48

Hej !

Jaaaa mötet var som vanligt bra på nordisab   Imorgon hoppas jag få i allafall 2st demos    Ska även handla imorgon ! STOR handla    Här är dagens sötis <3

Kram

 

Av stadigtjej - 24 februari 2013 23:29

Hej !

Möte på nordisab imorgon :) Så nu ska jag gå och lägga mig :) Här är dagens sötis <3

Kram

 

Av stadigtjej - 23 februari 2013 12:16

Hej !
SAP helgen på NordisAB är igång ! Snart dax för mig att åka på demo 1 av 3 idag :D här är dagens sötis <3
Kram

Av stadigtjej - 21 februari 2013 17:56

Hej !
Som alla fredagar så är det radio möte imorgon på NordisAB :) tycker det är både bra och motiverande! Har en demo idag 19.45 sen är jag klar för dagen :) här är dagens sötis <3
Kram

Av stadigtjej - 20 februari 2013 23:22

Ja, stadigtjej!
Jag känner att jag är en stadig tjej som vet vad hon vill :) Är positiv och försöker se allt det goda i livet ! Alla dagar är inte dom bästa men man kan bara se frammåt :) Man lever bara en gång och man ska ta vara på chanser som man får i livet ! Lev livet och ha roligt ! Efter dessa poetiska ord ( haha ) så ska jag plocka fram mina leads så jag inte glömmer skicka dom till nordisab ! Dagens sötis bild kommer här   

Kram

 

Av stadigtjej - 19 februari 2013 23:28

Jepp nu var dom sista leadsen för idag skickade till nordisab ! Skönt så snart ska jag sova men ska lägga upp dagens sötis till er ;P Mycket prat om Justin Bieber nu!? Kommer han snart till Sverige eller ? Har ingen koll haha :)
Här är dagens sötis !
Kram

 

Ovido - Quiz & Flashcards