Alla inlägg under juni 2013

Av stadigtjej - 27 juni 2013 23:21

Hej
Nu ska jag sova! Godnatt fina ni! Äter frukost imorgon och lyssnar på nordisAB radiomöte innan jag ska ut och jobba :)
Kram

Av stadigtjej - 26 juni 2013 23:26

Ibland är dom små sakerna större

Lite poesi så här innan midnatt haha :) Har kollat igenom lite fina texter, funderar på att tatuera in någon fin betydelsefull text kanske :) Måste inom nordisAB imorgon och hämta fler demo filter men nu ska jag sova :)
Kram

Av stadigtjej - 25 juni 2013 21:28

Hej
Jag får ju inte glömma bort att lägga upp dagens sötis :) Älskar djur <3 Hoppas jag själv kan ha något sött djur :) #djur #söt #dagens #sötis hihi :)

 

Kram

 

Av stadigtjej - 24 juni 2013 23:44

Hej

Jag tycker det här med #hashtagg var rätt så roligt faktiskt    Absolut något jag kommer använda mig av ! Mötet på NordisAb idag var bra och jag fick lite nya tips som jag kommer testa i #veckan :) Hoppas att sommarvärmen kommer tillbaka, hade varit sköt om man kunde #solat någon eftermiddag när man är ledig   

Kram

 

Av stadigtjej - 23 juni 2013 22:21

Hej !

Nu ska jag se om det funkar att hashtagga här :) Hmm tex #NordisAB eller kanske #midsommmar eller #dagenssötis ! Hmm undrar om det funkar :)? Lär märka det strax hihi :) Imorgon är det möte så sa sovva i tid :) Här är dagens sötis :)

Kram

 

Av stadigtjej - 22 juni 2013 20:20

Hej!
Vissa på nordisAB är på kryssning :) Jag har jobbat idag och sålt en maskin :D bra midsommar dag ;D Lön i veckan också :) wiiiiie !
Kram

Av stadigtjej - 20 juni 2013 11:02

Hej !

Ingen har väl missat att det är midsommar imorgon ? Känner redan nu hur folk stressar rundor för att hitta dom sista grejerna som fattas osv :P Jag själv behöver inte fixa något inför midsommar utan kommer till dukat bord ! Riktigt lyxigt ;D Idag blir det jobb hela eftermiddagen och kvällen för min del ! Ska inom nordisab sen hade jag också tänkt :) Nu en ost macka i solen :)

Kram

 

Av stadigtjej - 19 juni 2013 21:41

Hej!
Leadsen är skickade till nordisAB och här är.... Dagens sötis <3
Kram

Ovido - Quiz & Flashcards