Alla inlägg under juli 2013

Av stadigtjej - 30 juli 2013 15:59

Hej!
Lite sol nu på eftermiddagen bara för det är mysigt innan man ska skicka leadsen till Nordisab :) här är dagens sötis :)
Kram

Av stadigtjej - 29 juli 2013 16:06

Hej!
Idag har jag varit på Nordisab ! Kul att träffa dom nya kurserna :) har jobbat hela helgen så har fullt upp men i veckan ska jag vara ledig :) ska på släkt middag mitt i veckan och det ska bli riktigt skoj för vår släkt är så stor så det är inte ofta vi alla är samlade :)
Kram

Av stadigtjej - 25 juli 2013 20:17

Hej
Radiomötet är det imorgon med Nordisab :) upp i tid och äta frukost innan! Min frukost imorgon handlade jag nyss ;) jordgubbar <3
Kram

Av stadigtjej - 24 juli 2013 21:34

Hej
Många som snackar om fotbollen... Vad står det!? :)
Kram

Av stadigtjej - 23 juli 2013 21:54

Leadsen är skickade till Nordisab och nu ska jag duscha :) här är dagens sötis #sötis
Kram

Av stadigtjej - 22 juli 2013 21:12

Hej
Det blev ett mentors sälj igår :D super kul :) mötet idag på Nordisab var bra men även jag måste på peka att det varit väldigt varmt idag ! Nästan för varmt ! Vågade inte sola idag för var rädd att jag skulle bränna mig :P
Kram #varmdag

Av stadigtjej - 21 juli 2013 13:20

Hej
Även idag ska jag vara Nordisab mentor! Har varit och köpt lite nya blommor men nu är det tid att ut och jobba :)
Kram

Av stadigtjej - 20 juli 2013 16:45

Hej!
Jag har börjat lite smått som mentor på Nordisab :) roligt som bara den ! Roligt att få lära ut det man kan till nya kollegor :) njuter av sommaren idag! Har en ledig dag men imorgon är det jobb igen :) hallonen har börjat komma :)
Kram

Ovido - Quiz & Flashcards