Direktlänk till inlägg 15 april 2013

Bra måndag :)

Av stadigtjej - 15 april 2013 22:15

Hej !

Då var det måndag ! Eller ja snart är ju måndagen slut och vi går in på tisdagen   Mötet idag på nordisab var roligt! Kul att höra att det var fint på Tropical Isand så nästa gång det är tävling dit så ska jag med :D! Här har ni dagens sötis  
Kram

 

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av stadigtjej - 20 augusti 2013 08:47

Hej! Igår var det möte på Nordisab med alla mina kollegor :) trevligt som alltid och jag längtar till oktoberfest :D ska bli såååå roligt :D ! Kram ...

Av stadigtjej - 17 augusti 2013 17:57

Lördag och imorgon söndag :) har visningar ikväll eller ja en ikväll har haft andra innan idag :) ska skriva in mina leads till Nordisab nu :) #lördag Kram ...

Av stadigtjej - 15 augusti 2013 21:52

Hej Imorgon har Nordisab radio möte :)! Redan fredag! Hej hej helg :) Kram ...

Av stadigtjej - 14 augusti 2013 21:19


Hej :) Här har ni dagens sötis

Av stadigtjej - 13 augusti 2013 09:43


Hej Började med att när jag hade vaknat att direkt skriva in leads till Nordisab :) nu ska jag äta frukost innan det är dax för jobb :) ägg , hmm ska nog koka några ägg :)! Kram ...

Ovido - Quiz & Flashcards